Kızlar bugün rutin sağlık ocağına kontrol gittim kan verdim e nabızdan baktım normal olmayan sonuç olarak b12 eksik tamam anladım onu ama demir normalden çok yüksek çıkmış ve crp yüksek çıkmış ama benim enfeksiyon kaynaklı suanda bi rahatsızlığım yok sizce neden yüksek çıkmıştır 8.8 çıkmış bilgisi olan varmı nette baktım kötü kötü şeyler yazıyor 🥹🥹