Pandispanya Kizlar doktorum iki tip de önemli dedi ve aynı anca farklı bacaklara yaptı. Bir hastanede iyi bir doktor güvendik ama neden 2 aşı? Korktum ben eve felince ağır mı oldu diye böyle 2sini aynı anda vurduran var mi?
Alpisinannesi7 Pandispanya niye 2 tane yaptı ki zaten ağır bir aşı bize doktor ikisinden birini seç araştır hangini istersen ona göre yapalım dedi
ismihan87 Pandispanya benim kızım 5 aylıkken onada nimenrix ve bexsero yu aynı anda ama farklı bacaklara yaptı. Sordum ağır gelmez mi diye hayır dedi. Şimdi iki asi olması daha etkili çünkü menenjitin çok farklı grupları var. Bexsero b tipini kapsiyor nimenrix de diğer 5 farklı tipi o yüzden bu iki kombinasyon daha etkili.
Mila1910 Pandispanya biz de her iki aşıyı aynı anda yaptırdık herhangi bir sorun yok sadece menenjit ağır bir aşı olduğundan huzursuzluğu arttı o da 2 günde geçti
Yarennnnnaltnbsk Bizde genel de 2 bacağına aynı anda vurduruyoruz aşıları öyle sırası geliyor çünkü, ilk gün zor ve ağır geçiyor ateşli huzursuz sonrasında geçiyor zaten herşey onların sağlığı için önemli aşılar vurulur 2 bacaktan da ☺️
Pandispanya Alpisinannesi7 seçme şansı vermedi iki tip de önemli dedi yspslim dedi yaptı cnm bilmiyorum ki