Karinyoo benim bebegim de aynıydı geceleri uyumaz ağlamazdı da kundak yaptırmazdı yapmayınca da kendini uyandirirdi.Ben o biraz dalinca kundak yapardım pış pış ile uyuturdum ne yaptıysam alışmadı kundağa Şimdi 4 aylik olduk o galip geldi😄 artık kundak yapmadan uyuyor alıştı da artik cok fazla hareket etmedigi için uyanmıyor uyku sürelerimiz uzadı