Hasan_Asaf Arkadaslar benim dogumumda baya bi yirtilmam olmustu ondan dolayi mi bilmiyorum ama makatta catlama olusmus bu arada daha yogun hissediyorum ve agri yapmaya basladi bu durumu yasayaniz var mi onerebileceginiz biseyler yada?
PurpleTail Hasan_Asaf çok uzun süre yaşadım Allah düşmanımın başına vermesin illet bir hastalıktır. Yalnız hemoroid mi anal fissür mü iyi ayırt etmelisiniz. Öncelikle bol bol ılık suya oturma banyosu yapın en az 10 dk.. ve Penaten diye bir krem var normalde pişik kremi ama her derde deva mutlaka onu alın kullanın çok iyi geliyor. Ben tüm kocakarı yöntemlerini denedim en çok işe yarayan penatendi..
Denizfdn Hasan_Asaf kantron yağı sürün pamukla taretlendikten sonra baharatlı kabız yapicam yiyeceklerden uzak durun bı sure hemoraide cevirebilir
Yarennnnnaltnbsk Hasan_Asaf yaa aynı sorun bende de var kadın doğum doktoruna gittiğimde görünürde yırtık yok genel cerraha git dedi daha gidemedim tabi ama aşırı derece de acıyor afedersiniz büyük tuvaleti zaten yapmak kabus gibi birde o gün çok canım yanıyor
havana1 Hasan_Asaf Normal doğumdan sonra cam batması gibi his oluştu.İntenertten araştırdım ve makat çatlağı olduğunu öğrendim.Aile hekimşne anlattım durumu 2 krem vermişti.Onları kullandım ve geçti gitti.Çok kötü bişiy ama gerçekten.Cam kesisi oluyo gibi her seferinde tuhaf bişiy.
Hasan_Asaf PurpleTail utanarak soyluyorum ama aynayla baktigimda yirtilma gibi olusmus yanma hissediyorum ve yirtilmanin olustugu yer kanlanmis biraz
Hasan_Asaf Yarennnnnaltnbsk benimde ayni ama yirtik var gordum ben ayni sekilde baya zorlaniyorum agriyor cunku
Umtu0102 Hasan_Asaf benimde normal doğumdan sonra oldu canım baya aylarca acı çektim geceleri uykudan uyanıp ağlayarak sıcak suya oturuyordum ama o anlık rahatlatıyordu sadece doktora gittim genelde doğumdan sonra bu sorun çok oluyor hemoroid var fakat acı veren makat çatlağı o yüzden kabız olmaman lazım dedi Duphalac şurup ile proctolog krem yazdı şükür iki güne kendime geldim kabızlık gidince çatlak da iyileşti.
Hasan_Asaf PurpleTail aynen oluyor simdi yine baktim baya yirtilmis ve sislik olusmus kanlanmis yirtik olan yer
PurpleTail Hasan_Asaf şişlik varsa hemoroid de vardır. Genel cerraha gidip bi baktırın öncelikle, bol lifli beslenip su tüketin ki kabızlık yaşamayın
Cananko Pamuğa zeytinyağı sürüp çatlağın üzerinde bekletin orada kalsin pamuk düzenli yapın her gün geçiyor
Yncatass Hasan_Asaf ayni sey basima geldi cok kotuydu ama ben esimin bi dokktor arkadasina yazmistim beslenme ile ilgili onerilerde buludu bulursam buraya aticam hemen yap bi kac gune duzeliyo gercektenn bebekle doktora gitmek zor oluyo