Doğum sonrasında sanki epidural iğnesinin yapıldığı noktadan aşağısında ağrı yaşıyorum. Bebeğim 4.5 aylık oldu kilosu arttı onu taşımaktan vs mi diye düşünüyorum. Ama yok sadece o noktadan aşağısı hep ağrıyan yer. Kilodan da diyemem neredeyse doğum önesi kiloma geldim. Bu ne zaman geçer?😞