Zlg ekmek senelerdir yemem, hamur isiyle oldugu zaman yerim kalkipta kendim yapmam, gunde rahat 5 lt su icerim hatta 6 lt ictigim zaman bile oluyor. Tatli oldugunda yerim hususi yapipta yemem zaten kocam insulin hastasi oyuzden mecburen yapamiyorum anca misafirden misafire yapiyorum. Az yemek yerim ama sonuc zayiflayamiyorum 😃😃😃😃