Seyma-2436 benim hiçbir tanıdığım ne akrabalarımda ne arkadaş çevremdekiler böyle değil ya bizzat gitmeli gelmeli uzun oturmalı zamanlar geçirdik hatta kimisinde kaldik. malesef ki bizim bebekler böyle onlar gayet sakin, hele bir ikiz annesi var tanıdığım Arkadaşım yüzüne de söyledim hatta annesi bakıyor bir de, huysuzlukları hiç yok iki mıkırdıyorlar emzikle sallamayla çözüyor işi zaten, bir kere uyanması bile sakin çocukların, uyanıyorlar kendi kendilerine etrafı izliyorlar öylece, daha 8 aylıklar bir de 😘 maşallah sübhanallah herkese nasip olsun, benim oğlum 17 aylık hala çığlık kıyamet yanındayım özellikle izliyorum ne yapacak diye beni görünce başlıyor yaaaa. 😏