Merhabalar. 4 yaşında bir kız 4 buçuk aylık birde erkek bebek annesiyim. 4 yıl önce kızımı götürdüğüm doktorumuz şehir değiştirdiği için oğlumu farklı bi doktora götürdüm. Şimdiki doktorumuz eski doktorumuzun söylediği şeylerin tam tersini söylüyor. Mesela ben kızıma nimenrix adındaki özel aşıyı yaptırmıştım. Şimdiki dr gerek yok afrikada yaşamıyoruz para tuzağı diyor. Kızıma doktorumuz okuduğunu anlayan zeki bir çocuğun olsun istiyorsan düzenli demir damlasını kullan demişti. 4. Ayda demir ilacı başlamıştık. Şimdiki dr gerek yok demir ilacı başlamaya. 8. Ayda kan alır bakarız eğer eksik olursa yoğun takviye başlarız dedi. Her doktorun kendine göre düşünceleri var ve ben şimdi ne yapayım bilemedim 🤷♀️