mihrosum Arkadaslar cocuklarınıza kullanıyor musunuz? Memnun musunuz? Bende almayı dusunuyorum kızım 2.5 yasında uygun mudur acaba? Dıslerımızı Cook oldu tamamladık dıgerıyle detaylı fırcalayamıyoruz
flowerytll mihrosum merhaba biz son bir aydır kullaniyoruz ve memnunuz en azından daha aktif şekilde fırçalıyor oğlum 3 yaşında diğeriyle biraz zor oluuordu
Mommqueen mihrosum pilli olanı kullanıyoruz biz çok memnunuz rahat kullanımı kızım kebdş kullanıyor 4,5 yaşında
Mlsldy mihrosum kızım 26 aylık 2 aydır kullanıyoruz çok memnunuz bi hevesle kendisi fırçalıyor sonra ben yardımcı olarak tekrardan dişlerini fırçalıyorum. Ucu çocuklara uygun olduğundan sert değil.
mihrosum Noname21 2.5 yastan kullanan cok kisi gordum.ınstagramda cok goruyorum. 3+ yastan baslıyor galiba. Ama 2 yastan kullanan cok kısı biliyorum yinede emin olamadım
Noname21 mihrosum esim kullanıyor onu benim dişlerimi kanatiyor mesela ben kullanamiyorum o yuzden çocuklara göre olan da o yuzden biraz geç baslanmasi gerekebilir belki yapısı nasıl bilmem de.
Noname21 mihrosum dis eti hassas sonuçta bilemedim ben de ondan alırım ama 4 yas sonrasında diye düşünmüştüm
mihrosum Noname21 sımdı yorumları okudum canım 2 yas ve 3 yas cok kısı almıs ve kullanıyor memnnlar trendyoldan okudum ve alıyorum valla 🤭
mihrosum Mommqueen Lunaluu Mlsldy kızlar biz urunu aldık ama sarja takıyorum olup olmadığını nasıl anlıccam. Mesela benimkinin ısıgı var bunda yok galiba
Lunaluu mihrosum oğluma alalı baya oldu ve ben çok memnunum kendi güzel fırçalamıyordu hemen sıkılıp bırakıyordu. Şarjlı ile fırçalamak hoşuna gittiği için uzun süre sıkılmadan fırçalıyor.