Oldugugibibiri Hamile kaldıktan sonra çoğu sigorta şirketi doğum teminatı vermiyor. Ama ben daha önce verenlerin olduğunu duymuştum. Acaba bilgisi olan var mı?
Denizvepasa Oldugugibibiri demir hayat iki can sağlık sigortası sadece hamile iken yapılıyor. Ben cok araştırmıştım hamileyken ama benim şehrimde gittigim hastane ile anlaşması yoktu. Diğer özel hastanelerde açıkçası benim işime gelmedi ama keske yaptırsaydım diyorum muayene+dogum+diger seyler sigortadan daha pahalıya geldi
Oldugugibibiri Denizvepasa çok teşekkür ederim araştıracağım. Haklısınız daha pahalı oluyor hele şu devirde…
Denizvepasa Oldugugibibiri ben yılbaşından sonra doğum yaptım. 2 katına cikti. Yani sigorta parasını sadece doğuma verdim. Rica ederim