Kezikez Arkadaslar dogumdan hemen sonra iki uc ay icinde hamile kalan var mi? Ya da boyle bir tanidigi olan?
Esraabrklug Kezikez oğlum 9 aylıkken hamile kalmıştım şuan oğlum 1 buçuk yaşında ve haftaya doğumum var 😀
HulyaDuruDeniz Kezikez 🤚 kızım 33.5 aylıkken hamile kalmışım ben öğrendiğimde 2 buçuk aylık hamileydim 🤦♀️ çok şükür oğlum sağlıklı sıhhatli doğdu 🤗hemde ablasının doğum gününde geldi 15 temmuz'da💎💗💕
Kezikez Esraabrklug allahim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin:) masallahh ama 9 ay iyi bi sure yine en azindan bebeginiz 1.5 yasinda olmus..
Tuba HulyaDuruDeniz aaa ne güzel ikisininde doğumgünüsü aynısı😍 geçmiş doğumgünleri kutlu olsun, nice sağlıklı yaşlara olsun inşallah🎉
HulyaDuruDeniz Kezikez yani korktum ilk başlarda kızıma bakıp ağladığımı hatırlıyorum ama kalp sesini duydugumda çok şükür dediğimi hatırlıyorum rabbim gerçekten çok büyük 💗😊 ben o süre zarfında bilmediğin için fitnessa da baslamistim çok şükür ki bebeğime hiçbirşey olmadı 🤗😍
Kezikez Tuba 2 yil suren hamilelik hali 🤣 Rabbim herkesin gonlune göre versin.. bana olmaz gibi geliyordu vucut hazir olamaz gibi ama 2.5 ay cok kisa bi sure zaten 40 gunu blokesin.1 ayda da hemen nasil olmuş da yumurtlama gunune denk gelmis...