Anneler selamlar
Bebeğim 2 aylıkken kullanmaya başladığım Aguline damlayı önermek için yazıyorum. O aya göre günde 2 kere 2.5 ml vermemi önermişti doktorumuz. Bebeğim ondan sonra gaz sıkıntısını atlattı ve kısa zamanda kendisi çıkarmaya başladı. Kullanıp memnun olan var mı bizim gibi?