Kızlar merhaba ☺️ sezeryen doğum yaptım. Oğlum 3 aylıkken hamile kaldım. Şu an 23 haftalik hamileyim oglum tam 8 aylık. Doğum yaptigim doktoruma gitmistiim ilk muayenemde bana agir kaldirma fazla ayakta durma falan erken dogum soz konusu olmasn diye demisti daha da gidemedm yani baska doktora gittim memelektt oldugum icin. Aman yarabbi son 1 haftadr gun icinde ki yorgunlugumdan mi nedir aksama sogru bir agri saplaniyor tam dikislerimin ustune sızı degil bu reesmen agri bugun iyice arttu yuruyemediim yuruyemiyirum resmen canim aciyor ic dikislrime bir sey olmus olabilir mi daha 23 haftaligim çünkü bu kadar can yanmasi normal mi? Yarin doktora gidecegim tekrar acaba ic dikislerime bakabilir mi? İc dikislerime zarar gelse kanama flan olur muydu?