Arkadaşlar bebeğim 4 ay 26 günlük bugün kaka testi sonucu relactoz damlaya başladık ama huzursuzlandı sanki sancı yaptı birde emdikten sonra kakasını yaptı siyahlık vardı ve nokta kan gördüm normalde süt diyetindeyim kaçakta yapmadım. Damla yan etki etmiş olabilir mi aranızda bu damlayı kullanıp bebeği rahatlayan oldu mu ya da rahatsızlık yaşayan