Flower123 hiç üzülmeyin, yemeyen bebek yemiyor ne yapsak ama bir yerde düzeliyor,biz 1 yaş civarındayız şimdi şimdi yemeye başladı ki gece anne sütü aldıgı için hala kahvaltıyı es geçmeye çalışır. Demir eksikliği geçince iştahı artabilir az da olsa,bir de b12 seviyesine baktırabilirsiniz b12 eksikliği de iştahsızlık yapar.