Y-A-Annesi benim büyük kızım her gün kaka yapardı cıvık altın sarısı olurdu kilo alımı da iyiydi maşallah bir yerde okumuştum kaka yapan bebek güzel kilo alır diye. İkinci kızım 4 günde yapıyor ve sümüksü mesela doktora sordum tahlil yapcaz dedi alerji belirtisi olabilirmiş ama kan yok huysuzluk yok sizin kilo alımınız nasıl bu tez doğru mu?