tTgbaa benim bebis 11 aydan önce yemedi agzina bile sürmedi suan her şeyi ısıra ısıra yiyor fasulye nohut mercimek pilav taneli her şeyi yiyor. Israrcı olmayın nasıl yiyorsa öyle verin ben öyle yaptım ara ara denedim tepki veriyorsa devam etmedim. Zamanla düzeliyor yemese benimki yemezdi agzina en küçük bisey geldiğinde o öğün çöp oluyordu agzina bidaha kasik sürmüyordu. Bazı bebekler pimpirikli oluyor yapacak bisey yok