Kızlar oğlum 20 aylık. Mesela sert düştüğünde ağladığın da ve ya çok ağlama sırasın da. Sadece dudak çevresinin morardıgını görüyorum. Sonra geri düzeliyor o ağlama krizi geçince. Normal bi durum mu bilemedim. Sizin bebişlerde de oluyor mu? Konuyla alakalı fikirlerinizi bekliyorum 🙋🏼♀️