drn5410 ilk bir hafta kucağımda sarılarak ve ya odanın içinde sallanarak gezdirdim de öyle uyuttum.. her uyanmasında ağlıyodu tabi, haa o krizler 2 güne çözüldü artık anladı memeler gitti uf oldu. Ama uykuya dönmekte zorlanıyordu..
Benuyku saati g3lince yatakta üst alt değiştirne vs yapıyorum süt içer memeyi bıraktıktann sonra öyle bi alışkanlık geldi 🤷🏻♀️
sonra camdan bakıyoruz dışardakilere iyi uykular diliyoruz vs.. baya bi kitap bakıyoruz, sonra uzanarak bakmaya devam ediyoruz.. Bazen kitap bakmak istemiyor hikaye uyduruyorum, her seferinde farklı bişeyler uyduruyorum ya da gün içinde yaşadıklarımızdan bahsediyorum ki ilgisi dağılmasın (kalkmak istiyor yoksa)
Bakıyorum mayışıyo hadi annecim gözlerini kapat uyuyalım diyorum. Burnuna dokunuyorum, yüzünü, kaşlarını seviyorum zaten gözler gidiyo 😅 sonrası ninni ve sırtına pış pışla uyuyo..
Bu aralar eline bi oyuncak alarak uyumayı seviyor.
Gece uyanınca ya su içer ve uyur ya da süt ister (acıkmış oluyo sanırım, biraz da alışkanlık oldu 🤦🏻♀️) o şekil yastığa başını koyar yine sırtına pış pış yapıyorum, uyur..
Aslında sandığımdan daha kolay alıştı diyebilirim.. Sadece hala her uyanmasında beni istiyor yanında ve çoğunlukla g3ce boyu uyanmaya devam ediyor 🤦🏻♀️