YavuzCagan 18 aylıkken başladığımızda 800 veriyordum şu an aynı yere devam ediyoruz saatler de aynı 1600 e çıktı ücret malum zamlar 🤨 hiçbir problem yaşamadım hatta 20 aylıktı sabah kapıya koşup kreşe gitmek isterdi 🙃şimdi 30 aylık… hep yarım gün gönderdim öğretmenim… 22 aylıkken kendini cümleyle ifade etmeye başladı şu an konuşmada benden farkı yok diyebilirim çok faydasını gördüm sizin soracağınız soru varsa cevaplayabilirim ilk bıraktığımda bir hafta ağlamıştım bu arada 😌