kızlar dogum yapalı 1 hafta oldu. 4.evre basurum vardı zaten şimdi şişmiş şiddetli dercede ağrı yapiyo dayanamıyorum kafamı duvarlara vuracak kadar 😭😭😭 procto glyvenol sürüyorum ama bana mısın demiyo. napcam suya oturamıyorum dikişlerim düşmedi 😢 acile gitsem bakarlar mı naparlar yokmu bunun ağrısını dindirecek bişey 😭