papatyasevdalisiii Yumurtlama dönemine denk geldi ve hapımı almayı unuttum ertesi gün hemen aldım ama ne kadar korur bilemem ve 8 gün geçti halilelik belirtisi yok şuanlık sizce olma ihtimali var mıdır??? Erken gebelik testi yapamam çünkü daha hastalığıma 10 gün var
MinikMirac papatyasevdalisiii olacağını sanmıyorum neden derseniz haplar günlük koruma sağlamıyor ben hamile kalmak istediğimde iki ay önce bıraktırdı doktor hapı çünkü yumurtalıklardan iki ayda anca atılır düzene girer dedi yani uzun lafın kısası imkansız haplar günlük koruma için değil🌺
Kizannesiasli18 papatyasevdalisiii yumurtlama dönemleri adet bittikten sonraki günler mi oluyor acaba
Selin1234 papatyasevdalisiii ben hap kullanırken hamile kaldım ve hiç unutmadım ama benim durumum biraz farklı hapı değiştirdi doktorum başla şekilde de korunmam gerekiyormuş bilmediğim için hamile kaldım küçük bir ihtimal de olsa hamile kalma ihtimaliniz var çok düşük
papatyasevdalisiii MinikMirac ay inşallah dediğiniz gibidir bendüzenli kullanıyorum sadece Ogünkünü unuttum ertai gün aklıma geldi hemen aldım ama işde yumurtlama dönemime geldi o ayrı
MinikMirac papatyasevdalisiii yok yok korkmayın diyorum ya yumurtlama olması için o ilacı ikş ay kullanmamanız gerekli🌺 korkmayın 😚
MerveAkty papatyasevdalisiii şüphelendiğiniz ilişkiden 10 11 gün sonra test yapın orda çıkar. Bende hapla korunuyorum çok adet düzensizliği yapıyor. 25inde adet oldum dün kahverengi akıntı geldi inşallah güme gitmeyiz 🤣
papatyasevdalisiii MerveAkty ayyy inşallah yaaa 😂😂😂 ben yaz kullanıyorum adet düzensizliği yapmadı hiç ama işde böle bi dururum var
LadyGugu papatyasevdalisiii Düzenki kullanıyorsanız sorun olmaz. Yıllarca hapla korundum ve arada unuttuğum da oluyordu hiç hamilelik durumu yaşamadım.