Hanımlar benim bebeğim 4. Ayından beri aksam 8 bucukta uyur sabah 8 de uyanır simdi bir çoğunuz ohh ne güzel diyeceksiniz evet güzel ama suan 9 bucuk aylık olduk ve havalar yavaştan ısınmaya basladı saat 8 olduğu gibi mızmızlanmaya baslıyor hemen yatagını ve uykuyu istiyor yazın eşimle kızımla aksamları ailecek bir sahil turu yapamayacak mıyız kara kara düşünmeye basladım nereye gidersek gidelim aksam 8 olunca ağlaya zırlaya koştur koştur eve dönüyoruz çözüm önerileriniz varsa yazar mısınız lütfeeen🌸