tombikseker merhaba, ben önce suda bekletip sonra tüm yaprakları yıkıyorum . Sonrasında salata kurutucuyla(şart değil ) kurutuyorum. Yaprakları havlu kağıtla sarıp buzdolabı poşetine koyuyorum . Bu şekilde hem uzun süre dayanıyor,hem de pratik oluyor .