8 aylık bebeğim var. Geçen hafta işe başladım, haftada iki gün çalışıyorum. Bugün işten dönünce, yüzüme bile bakmadı. Yetişkin biri olsa kesin bana küstü derdim. Babası sesleniyor, bakıyor, gülüyor. Bakıcı sesleniyor, ona da bakıyor. Ben adını söylüyorum, sesleniyorum, asla bana bakmıyor. Bilerek yapıyor gibiydi. Neredeyse ağlayacaktım. Böyle 15-20 dk sürdü. Sonra benle ilk iletişimi, hani dudakları büzüp bir tükürük hareketi var ya bebeklerin, bir dakika falan boyunca onu yaptı. Her yeri salya oldu hatta, sildim. Sonra bana da gülmeye, bakmaya başladı. Barıştı sanki. Böyle bir şey oluyor mu bebeklerde? Çok şaşkın ve üzgünüm :(