Alka oğlum var 5 aylık doğduğundan beri var hem capaklanma hem sulanma akma geçen gecmedi diye bir daha götürdüm göz doktoruna göz kanalları tıkalı dedi masaj gösterdi sürekli yap dedi yoksa 1 yaşından sonra ameliyatla açıyolarmis.Bana 8 aylıkken geliolar dedi o satden sonra masajin faydası olmaz geç kalmış sayılmazsın dedi bende basladm sürekli aklıma geldikçe yapiorm anne sutu yada çayla felan alakalı bi durum deil yani istersenz doktora götürün aynısını dicek dedklermkn masaj gerek