VLDAN Bebeğim 6 ay 7 günlük bu mamadan verdim bugün yatmadan .. kullananlar yorum yapabilir mi ? İlk defa kullanıyorum 🙏🏻
Hellomoto VLDAN ben 4 aydır kullanıyorum canım sadece hip yiyor başka marka sevmedi günde 2 sefer veriyorum
Lilababymom VLDAN hipp sevdiğim bir marka ama bu tarz kasik mamaları yerine yulaf unu bebek irmigi falan kullanarak içine gerçek meyve rendeleyip hurma özü keçiboynuzu özü falan koysanız çok daha faydalı olur. Ayrıca çok besleyici oluyor
VLDAN Hellomoto 6. Ayın sonunda yazıyor ama bi sakıncası olmaz değil mi ben yatmadan veriyorum bir kere günde
Mlkmstf birfincantuzruhu merhaba bebeğiniz 5 aylıkken nasıl hazırladınız kaç ölçek formül mamayla yapsam olur mu