Furkaninannesi biz doktor tavsiyesiyle başladık. Doktorum özelliklede şunu söyledi daha erken ama yemek yerken de çocuğun canını çektirmeyin :) ek gıda olarak değil,öğün olarak değil tadımlık yani. İki tatlı kaşığını geçmeyecek şekilde veriyorum. Hafta da 3 kez olarak başladık. Mesela patates oüresi verdim 2 gün başka vermedim sonra yoğurt yine 2 gün ara koyuyorum. Severek de yiyor tadımlıyır. Siz de doktorunuza danışın yönlendirecektir mutlaka