Arkadaşlar bebeğim 5 ay 17 gunluk malum ek gıdaya geçmeye az kaldı bebeğim için hangi kaşık ve suluğu önerirsiniz? Suyu biberon dan mı yoksa başlangıç suluklarından(bardağından) mı vermeliyim? Ben başlangıc suluklarından yanayım ama bilemedim.. Başlangıç sulugu(bardağı) için hangi marka ve ne önerirsiniz? Tecrübeli anneler cevaplarsanız sevinirim 🙏