Biroglanannesi 3 ay 5 günlük bebeğim var. Dünden beri huysuz . 4. Ay atağı olabilir mi ? Sizin ne zaman başladı ?
Elcinn Biroglanannesi benimde kızım öyle di mama yiyordu normalde o ay yemedi ayakta yedirdim yok olmadı yatırdım olmadı diş diye düşündüm atak dediler ama geçti şimdi 5 aylığız
Ondina Gizemissss uyku gerilemesi oluyor mu peki, 1 hafta sonra 4 aylık olacağız uyumamak için direniyor resmen 🤦🏻♀️
Ondina Gizemissss ondan huysuz benimki demek, yarım saatte bir kalkıyor resmen ve sürekli bir bağırarak ağlama halinde. Hafta sonu dışarıda durduk yere bağırmaya başladı, hiçte huyu değildir, koşarak eve döndük 😭