Gok01 elfsnmz-141 ek gıdaya geçince verebilirsiniz . Aynı şekilde 6 aydan küçüklere yaz aylarında sıcaktan dolayı beslenme sonrası 1 -2 çay kaşığı verebilirsin demişti doktorumuz
graceshelby elfsnmz-141 yaz ayında 2 3 aylıktı ikişer çay kaşığı vermiştim onun dışında ek gıdaya başlayınca verdim hep suyu çok seviyor
Hellomoto elfsnmz-141 ben 1 aylıkken 1 çay kaşığı veriyodum günde Bi sefer şimdi bide sıcak su verin ağzı kurur
hepbahar123 Benim doktor günde 24 saat içindeyarım çay bardaği ver dedi ama bnmkinde turuncumsu lekelenme olmustu ondan ama.ben vermedim birkac gun verdim o kadar
graceshelby Melake Ne kadar isterse o kadar verirn mesela ne yedirdiyseniz susatip susatmamasindan anlarsınız zaten teklif edin ara ara zorlamayın yemek evresine gecmediginiz için çok vermenize gerek yok ama vücudu da susuz kalmasin
_Zehra_ elfsnmz-141 doğduğu andan itibaren çay kaşığıyla azar azar ver her gün aydan aya arttır su miktarını yoksa bağırsakları düğümlenir kuruluktan