3 ay 15 gunluk bebem alerji sancilari yuzunden gece arrik bayilmalara alisti, birkac gundur, bu saatlerde yatirmaya direniyorum resmen…
Simdi uykuya yine yolladim, insaAllah guzlece uyur,
Ve hangi saatte uyursa uyusun, sabahin 6 si, icine horoz kacmis gibi uyaniyo😅6 da uyanmasina ben alistim, yeter ki artik uyumasi gerektigi kadar uyusun😔 gelisimi icin cok endiseleniyorum…