Deletedmom_61 Kızlar defalarca post açtım ama yok herkesin dediğini denedim ağzını kilitliyor kafasını öbür tarafa çeviriyor ağzını kilitliyor ağlıyor eliyle örmeyi öğrendi bu seferde 6 ay 8 günlük sadece anne sütü alıyor
BuzluKahve Deletedmom_61 Hala deyince ben çok daha uzun bir süre bekledim. Daha bir hafta olmuş. Sakin kalın, zorlamayın. İki üç gün ara verip baştan başlayın
21zeynep72 Deletedmom_61 bebeğinizin kilosu ne kadar iyiyse zorlama onu bence yavaş yavaş yiyecek inslaah
SeninAnnenBirMelektiYavrm Deletedmom_61 zorlarsanız dahada soğutursunuz yemekten ne zaman isterse o zaman yesin. Daha çok erken tatlı patates deneyin genelde seviyor bebekler
Happyyavrum Deletedmom_61 hiç zorlamayın kızım da o aylarda öyleydi çok kafaya takardım 9 aydan beri iyi yiyor şimdilik sıkıntısı yoksa 10 buçuk aylık şuan
Deletedmom_61 BuzluKahve aslında 4 ay 20 günlükken falan yoğurt denedim erken dedim sonra 10 gün 1 hafta derken sürekli denemek istedim 5 ayın son günlerinde denedim yok 6 aylık olunca alır dedim 6.ay başladım hergun denedim farklı şeyleri ama yok hala almıyor
Deletedmom_61 SeninAnnenBirMelektiYavrm onuda denemedim ne yalan söyleyim kaşık görmeye tahammülü olmuyor vitaminleri çok zor veriyorum parmağımla vermeyi bile denedim meyve süzgeciyle sonra önüne koydum öyle denedim yok beceremiyorum çok üzülüyorum
Eflininannesi- Deletedmom_61 Şu an bende aynı durumdayım 6 ay 5 günlük benim kızım. Kaşıkla yoğurt veriyorum mesela tükürüyor. Havuç veriyorum tadına bakıp tukuyor ama mesela havuç kakasinda çıktı yemiş ama anlamadım ben yediğini. Hemen öğuruyor her şeye oguruyor bı tek anne sütü alıyor.
Deletedmom_61 Eflininannesi- evet bende havucu denedim ağzına alınca çıkarıyordu artık çıkarmıyor ama çok ağlıyor bende kakasinda görmüştüm havucu
Happyyavrum Deletedmom_61 6 aylıkken zaten midesi o kadar küçükki 1 kaşık bile yetebiliyor yeri gelir 6 ve 7. Aylar tadım ayı özellikle 6 da ben en fazla 1 yemek kaşığı tattırdım 7.ayda tadım yaptığım besinlerle çorba vs yaptım
Happyyavrum Deletedmom_61 mesela kızım 8 aylıktan beri 8.500 gram hiç almadı 2 aydır ek gıda alımı ve emmesi yerinde doktor da normal görüyor artık çünkü çok hareketli
Gamze0707 Deletedmom_61 malesef o dönem bende çok üzülüyordum şimdi 7 aykik oldu ağzını acınca mutlu oluyorum artık yavaş yavaş aciyo çok zorlamayin istemiyorsa oyalayın 10 dk sonra tekrar deneyin yine istemiyorsa vermeyin ters tepiyo