Merhaba anneler kızım 2 ay 15 günlük hem mama alıyoruz hem de anne sütü yaklaşık 3 4 gündür kaka yaparken zorlanma yaşıyoruz yapıyor ama azar azar ve rahatlamiyor dün çocuğuma lavman yaptırdılar bugün de mamasını değiştirdim mamadan oluyordur diye fakat hala aynı karın masajı yapıyorum sürekli başak tavsiyesi olan var mı yardimci olur musunuz?