Mom52 Anneler ilk bebeğim aslında 6. aya kadar hiç bişey vermeme taraftarıyım ama bugün kayınvalidem havalar sıcak 1-2 çay kaşığı su ver filan dedi de ben hala verme taraftarı değilim ama merak ediyorum verilmeli mi ? Bilgim olmadığı için soruyorum 🙏🏻
Sebnem9 Mom52 ben doğduğundan beri veriyorum. 4 ay 25 günlük kızım. Bu aralar hatta artırdım su miktarını
Melek1411 Mom52 benim kızım da 4 ay 9 günlük doktorumuz önermedi bende vermeyi düşünmüyorum. Zaten sütü ona yetiyor suyu oradan karşılıyor.
Aydanurr123 Mom52 eğer mama kullanıyorsanız vermek gerekiyor ama anne sütü olursa 6 aya kadar gerek görmüyor doktorlar
Uraskpln Mom52 açıkcası 1-2 kaşık su verilmese de verilsede çok bir şey değişmez ilk aylar miğdeleri çok küçük olduğu için boş doluluk yapılmaması süt ile dolması için su verilmez ama 4 aylık olduğu için artık 1-2 kaşık çok etkilemez ama vermek isterseniz de hazır suları kaynatıp soğutup öyle verin
Dondurmalikahve Mom52 Suyun verilmeme amacı mideyi boş yere doldurmamak 1 2 çay kaşığı başlayıp 3 4 çay kaşığına kadar verebilirsiniz. O kadar su mideyi doldurmaz.