Mimozacicegim bir önceki yıl farklı bi otelde balayındaydık ve aşırı aşırı memnun kalmıştık onun için insula bizim için bi tık altta kalmıştı ama yine de gidilecek bir otel. Biz Eylül ayında gitmiştik aşırı kalabalıktı, yetersiz şezlonglar herkesin sabahın köründe şezlonglara havlu atıp kendilerine ayırmasının haricinde bi sorun olmadı ama bizde 2.gun akıllandım geceden gidip havlu attık 2 şezlonga 😅 bir de akşam yemek saati aşırı kalabalık oluyordu uzun siralar falan ve masa bulma konusu ama onda da yemek saati 7de başlıyorsa biz 6 buçukta masaya çanta bırakmaya başladık onu da öyle hallettik, onun haricinde gayet güzeldi yani 😊