Aykizinannesiii göğüs silikon ucu denediniz mi? Biberona benim de bebegim alıştı. Sağip veriyordum açıkçası kaç cc içtiğini görmek beni psikolojik olarak rahatlatiyordu.Biberondan da kesmek istemedim ama azalttim, günde 1-2 defa veriyorum yine biberon. Silikon ucuyla da en azından memeyi emiyor anne ile göz temasini sağlıyor. Her gittiğimiz yerde misafirliğe vs nasıl sagacagim diye düşünüyordum, en azından silikon ucu bu açıdan rahatlık pratiklik sağladı. Silikon ucuyla emerken göğüs ucu büyüyor o sırada çıkarıp memeyi verin öyle öyle memeye alışacak