Edanur000 Merhaba anneler. 16 günlük bebeğim var. Doğum parası yada süt parası hakkında bilgisi olan var mı ? Başvurmam gerekiyor mu?
Bbilgilii Edanur000 doğum parasına siz başvuruyorsunuz süt parasına doğum yaptığınız hastane sisteme bildirim yapması lazım. Ben bilmiyordum 3. Ayda hastaneye gidip bildirim yaptırdım hemen yattı
Kubra27 Edanur000 doğum parası için sosyal hizmetler kurumuna gitttim orda doğum parası için başvuru yaptım bir ay sonra yatar dediler ptt den almıştım süt parasını bilmiyorum
BAL_EVLAT16 Mrba arkadaşlar bende süt parası almadım Dogum parası aldım 1 sene önce doğum yapmstm sizce verirlermi