Karamella Merhabalar. Kızım 1 aylık oldu. Normalde 2-3 saatte bir ya da her meme istediğinde emziriyorum bebeğimi. Dün o kadar yorulmuşum ki gece kalkıp emzirmedim. Ben de bebeğim de uyumuşuz 5-6 saat. Vicdan azabı çekiyorum resmen. Bir şey olur mu acaba?
Sinoom Karamella bebeğiniz acıktığı zaman uyanırdı ve acı acı ağlardı yine uyanırdınız o sese , benim bebeğim de 22 günlük bazen 3 saat uyuyorum elimde olmadan oğlum acıktıgında uyandırıyor ağlayarak
Fygt Karamella merhaba bence iyi yapmışsınz uyuyuyarak sarılık yoksa devam acıkırsa uyanır merak etmeyin. Kızımda bende ilk ay sürekli uyanır uyuyorsa uyandırırdım sarılık olmamasına rağmen şimdi oğlumu hiç uyandırmıyorum acıkırsa uyanıyor zaten 🥰
Kubraaktas_8114 Acıksaydı uyanırdı ya nadiren bir iki benimde olmuştur sizin gibi çok panik yapmıştım annem acıksaydı uyanırdı dedi hep 🤷
Karamella Ay şu an öyle rahatladım ki anlatamam. Çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için. Evet sarılık falan onları zaten çoktan atlatmıştık çok şükür. İtiraf etmek gerekirse o 5 saat bana 15 saat geldi 😌😌
Mom52 Bişey olmaz canım ben bir kere bi uyumuşum çok hastaydım tam 6-7 saat emmedi. 2 aylık filandı o zaman. Alarma filan da kurmuyorum 2-3 saatte bir acıkınca ağlıyor uyanıyor diye. Öyle vicdan azabı çektim ki bi sorun olmadı şuan gelişimi filan cok iyi
basaksahinx Karamella sarılık durumu gitti ise. Rutin kontroller de kilo da sorun yoksa eğer doktorum bana çocuğu süt İçin 10 saat bile uyanmasa uyandırma dedi. Çocuk aç olsa tüm evi uyandırır senden benden akıllı merak etme dedi. Çocuğu gece özellikle uyanmadan uyandırmayın ki kendi düzenini bulsun.
Karamella basaksahinx ay ne güzel. İlk haftalardaki hallerimden sonra ilaç gibi bu haber 🤩🤩 e o zaman boşuna eziyet etmeyeyim güzel güzel uyusun. Uyusun da büyüsün 😂
Tortilla Karamella merhaba cankm uzılme sarılık rıskı yoksa bırsey olmaz acıksa merak etme aska uyumaz uyutmaz bebekler😂
basaksahinx Karamella aynen doktor aksini söylemedikçe uyutun boy kilodu normalde başka bir durum yoksa
Rainnnn Karamella bişey olmaz canım hatta gündü sık besleyip gece 4 saate bile çıkarabilirsin dinlenmek için 12 -04-08 şeklinde aonra gene sık besle eğer sarılık geçirmediyse ve kilo problemi yoksa
Nuduu Karamella 1 aylikdi kizim dr a sormusdum kaldirma demisdi kendi kalkarsa emzir demisdi ilk ayin sonunda kalkmadim saat kurardım oncesinde bi gece bi uyumusuz sizin dediginiz gibi 5saat sonra o kalktikca devam ettik
Karamella basaksahinx yarın tam 1 aylık kontrolü var. İnşallah her şey yolundadır da uyutun der doktorumuz 🙏🏻