Kelebekelisa Anneler kızım 3 aylık 2 aydır d vit kullanıyoruz sağlık ocağının verdiğini kullanıyordum postlar gördüm burda farklı farklı vitamin almış herkes bu devletinki faydalı değil mi değiştirmeli miyim
Saudade Kelebekelisa onlarda paraben ve ayçiçek yağı oldugu için iyi değil ve kabızlık yapıyor ben aldıgım gibi 1 gün kullandım bebeğim mahvoldu hemen çöpe ocean aldım saf zeytinyağı içerikli çok memnunum
sizibravoo Kelebekelisa benim bebeğimdede gaz sancısı yaptı bizde ocean ile değiştirdik hiç sorun yaşamadık
Kelebekelisa Saudade ben de değiştireyim o zaman hiç incelememiştim bebeğimde de bi değişiklik hissetmemiştim teşekkür ederim