Edaelif Kızım 10 aylık tutunup bi yerlerden kalkması gerekirken ayağının üzerine bile basmıyo, çok zorluyorum ama ayaklarını hep havaya kaldırıyo endişelenmeye başladım artık bu arada emeklemiyorda
cinarinannesiiii Edaelif oğlum 14 aylık emekleme yürüme tutunup kalkma yok o yüzden olabilir böyle şeyler takılma daha küçük 18 aya kadar normal zaten
Fatmamustafa Edaelif Benim bebeğim de öyleydi bana da herkez öyle söylerdi şuan 1 yaşında hiç emeklemedi daha yenı yenı yere basııyo biz ellerinden tutunca kendi kalkmıyo koltuklardan falan da yürüyerek gitmiyo.Allah ne zaman yürü kulum derse yürür inşallah sağlıklı olsunlarda kafaya takma boşver 😉
Hilalse Edaelif benim oğlanda böyleydi 9 ayında mecbur yürütece koyduk orda ayağına basmayı öğrenince kaldırdık bir ay falan sürdü sonra elimizden tutup yürümeye başlayınca kendi tutunup kalkmadı 18 aynı bir hafta kala kendi ayaklanıp yürüdü
Edaelif cinarinannesiiii çevremdekiler yüzünden endişe etmeye başladım annem bile bunda bi sıkıntı mı var acaba diyo insanın en yakını bile böyle söyleyince ister istemez korkmaya başladım
Burcubkb cinarinannesiiii 18 aya kadar yürümemesi normal tutunup kalkma emekleme yada sürünme olması gerek sanırım bi Dr una sorun isterseniz
cinarinannesiiii Edaelif sen çevrene bakma kuzum belli ki hantal biraz minnoş 🥰 benimkinde öyleydi 1 yaşından sonra saha cok hareketlenmeye başladı
Edaelif Fatmamustafa ya tabi ki sağlıklı olsun da geç olsun umarım benim kızım da bi an önce basar sürünür
BsO Edaelif YouTube da bi dr izliyorum Osman gönülal sanırım adı o 6. Videosunda falan hep der bebeğiniz eğer tuttuğunda ayakları üzerinde durmuyorsa dr görmeli diye benim oğlum 6.5 aylık tuttuğumuz zaman adım atıyor gitmek istediği yöne gidiyor
Premsesannesi355 Edaelif canım niye onermiyolar ki ben6. Ayından beri koyuyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım 9aylik desteksiz bir iki adım atabiliyor ama bide biz devamlı elinden tutup yürütüyoruz ve en önemli si bı hemşire demisti evde özellikle yürüme alistirmalirinda çorap olmiycak ayak direk yere temas etcek ben evde çorap bile giydirmiyorum
BsO Edaelif orasında öyle tabi ama belli dönemlerde gelişimsel olarak bazı becerileri kazanmış oluyorlar yapmıyorsa bi dr görmeli geç kalınmamalı en azından bişeyler için ben biraz pimpirikliyimdir sonra vicdan azabı çekmek istemem
Berna0612 Edaelif büyük kızım 7 aylıkken hiç basamıyordu kaynanam çok korktu koşa koşa yürütec almaya gitti getirdi koyduk emeklemedi hiç yaş gününde yürümeye başladı..
Zlm Edaelif Doktora danistiniz mi istemediği için basmiyosa o başka ama başka birşey varsa bana doktor 4 aylık kontrolünde koltuk altından tutup her bastırdığı da basması lazım demisti benim kızım bazen basmiyodu ama ayaklarını kaldırmak olarak değilde sanki bacağında gic yok gibi mayisiyodu
Edaelif Zlm hiç basmıyo diyemem basıyo bi kaç saniye sonra bırakıyo dizlerini kırıyo hemen ayaklarını kaldırıyo
Edaelif cinarinannesiiii evet çok hantal inanın yere yatırınca dönmek bile istemiyo çok nadir döner keyifliyse özellikle
Laren Edaelif kontrolde doktor ne dedi canim bizim 8 aylik kontrolumuzde doktor elinden tutup birkac adım attirmisti
Edaelif Laren bişey demedi genetik olabilir mi dedi bende geç yürümüşüm 1.5 yaşından sonra yeni yeni adım atmışım