Yaşayanlar yada yakınların da yaşayanlar beni aydınlatsın ben 4 gün önce kulağıma şaka yollu tokat yedim tokatı yerken kulağım da 5,6 sanıye bi çınlama oldu ardından da kulağım da bı dolgunluk oldu sesi boyle sanki derinden duyar gibi oldum geçmedi dün doktora gittim kulağında kan var dedi işitme testinden geçtim tomografi temiz çıktı ama geçmiyor 4 gün oldu hala kulağım da dolgunluk ve ses sanki daha az geliyor ama işitme kaybı yok diyor doktor sadece kulakta kan var diyor ilaç vermedi kendi kendine geçecek dedi bı damla falan verdeydi diye düşündüm hiç bilgisi olan var mı ne olur