merhaba kızlar kız kardeşim 7 bucuk aylık ikizlere hamile çok sancıları var bebeklerinde onunda bebeklerin ciğerleri gelişmemiş oyuzden doğduğunda makonaya bağlanması gerekiyormuş oyuzden doğum ettirmiyorlar şuanda kardeşimin sigortası da olmadığı için özel hastaneyede kabul etmiyorlar çok ücretli olur diye kardeşime sancıları durdurmak için ilaç veriyordu oda nefesini kesti bu durumu taşıyan vaeij nele yaptınız özel hastane bildiğiniz varmı uyguna bebekler için oksijen verebilecek Bi yer şehir farketmez çıkı durum kötü baya lütfen yardımcı olursanız sevinirim