aysglykaya ben bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum. Söylenildiği gibi tam ermiyor fakat ben bunu avantaj olarak görüyorum çünkü biberondan hızlı akamıyor bu yüzden de meme reddi yaşamıyorum. Üstelik içeriği de baya iyi, tok tutuyor hem de yerli malı :)