Gizembrsvn Arkadaşlar merhaba uzun zamandır okuyucuydum şimdi benim için önemli bir konuda fikir danışmak için kaydoldum fikir verirseniz çok sevinirim. Görevim dolayısıyla evimi ve eşimi uzakta bırakarak kızım ve annemle Van’ın bir köyüne geldim. Kızım da Bursa’daki kendi evimize öyle alışmış ki buraya geldiğimizden beri eve bakıp bakıp ağlıyor şu anda 5 aylık. Uykuyla ilgili zaten sıkıntımız vardı emerek uyumak istiyordu başka şekilde uykuya dalmıyordu. Ben de Van’da kafam sakin olur uyku eğitimi veririm demiştim ama çok büyük hataymış. Kızım öyle huzursuz ve huysuz ki bir dakika onu bırakmamı istemiyor gözüm hep onda olsun o hep memede olsun vs. Şimdi kendini güvende hissetsin diye veriyorum vs ama çok zorlanıyorum. Evde ve okulda bir dünya işim var asla odaklanıp hiçbir şey yapamıyorum. Ben işteyken annemle kalıyorlar kadın uğraşıyor o kadar çok güzel oyalıyor ama uykusu geldi mi ben olmadan asla uyumadığı için curcuna başlıyor. Ağlaya ağlaya gözündeki yaşla uyuyakalmış bu gün öyle üzüldüm içim parçalandı ki yavruma. Bir yandan son 1 senem kaldı eş durumu için bunca yıllık emeğimi ve memuriyetimi yakmak asla istemiyorum. Bir yandan çocuğuma sanki işkence ediyormuşum gibi geliyor çocuk resmen gece uyanıp etrafına bakıp ağlıyor evde olsa bakınırken uyurdu. Neyse biraz da iç dökme postu oldu herhalde kusura bakmayın okuyandan Allah razı olsun. Emmeden uyumayı nasıl öğretebilirim tecrübeli anneler tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 🙏
Baakpnr- Gizembrsvn emmeden uyumayı bilemiyorum ama bence pes etmeyin 1 sana dayanın onca emek gerçekten ne kadar kötü olur vazgeçerseniz . Bebegınız de alışır ayrıca . Milyonlarca memur var bu sekılde :) ayağınızda sallamaya alıştırsanız en azından uyur ama sonra da onu bıraktırmakta kötü
Nesrincente Gizembrsvn uykuya dalacagı vakit tam dalmadan memeden ayırman lazım yani zor olucak ama alısması lazım memede uyku cok zor buyudukce ayırman daha zor olur
Gizembrsvn Baakpnr- cesaret verdiğiniz için çok teşekkür ederim ☺️ ya sallamayı bıraktırmak için birkaç yöntem duydum salla dur falan gibi ama doğduğundan beri hiç sallamadığım için ayakta feryat figan ağlıyor 🥺 inşallah bir an önce bir çözüm bulurum
Gizembrsvn Nesrincente çok doğru söylediniz büyüdükçe daha zor oluyor gerçekten keşke buraya gelmeden verseydim eğitimi hiç değilse evinde kendi yatağında öğrenmiş olurdu. Ama hiç bilemedim böyle olacağını. Umarım başarılı olurum
Baakpnr- Gizembrsvn ben dünden beri salla dur yöntemine başladım . İnsallah başarırsam size de anlatırım ❤️🫶
Haffuse Allah yardimcin olsun canim… Ben de sirf bu yuzden emzik turrurmaya calismistim🤧 ama oomadi, inek gibi duruyorum, hadi benim baska isim yok, senin icin cidden xok zorlayici oldugunu anlayabiliyorum….
Gizembrsvn Haffuse ahhh doğduğu günden beri emziğe alıştırmaya çalışıyorum ama yok yani hangi çeşit olursa olsun ağzına değdiği an çocuk suratını buruşturuyor öğürüyor istemiyor. Siz de beni anlarsınız zaten bu şekilde gerçekten çok zor. Bursadayken ben de sizin gibi daha rahattım ama burada mümkün değil öyle olunca da sabrım taşmaya başladı artık 😔
Haffuse Gizembrsvn ayakta ya da besitkre sallamaktan baska bisey gelmiyor aklima… Ve gecis elbette zor olacaktir… su an atak haftasinda degil di mi?… oyleyse atagi atlattiktan sonra basla denemelere🤗
Gizembrsvn Haffuse 4. Ay atağı biteli bir hafta oluyor yani çok şükür atak haftasında değiliz 🙏 ayakta sallatmam diye yırtınan ben şimdi bebeğimi ayakta sallamaya alıştırmaya çalışacağım 😂😂😂 ahhh annelik sen tükürdüğünü yalama sanatıymışsın 😂😂
PelinleGunler Gizembrsvn Philips avent emziği mutlaka deneyin. Emzirme yastığında ayakları size temas edecek şekilde yavaşça sallayın. Piş piş seviyorsa açın 😅 benimki çok zor bir bebek herşeyi denedik. En işe yarayanlar bunlardı. Birde beşik aldık gündüz uykusu için. Bu arada bende öğretmenim. Haziran seminerinde başlayacağım çalışmaya ne yapalım mecburuz çalışmaya.
Haffuse Gizembrsvn ayneeen öyle😆😆😆😆😋🤣🤣🤣 ben de sallamam diye kesin konusmustum🤧🤧🤧 memede mayisinca ayagima aliyorum, ayakta sallayacagin yastikta emzir, memede mayisinca hiic rahatini bozmadan sallamaya basla, bu insaAllah ise yarar… ben oyle yapiyorum herseferinde… Ve coook coook hafif salla… sanki kucaginde pitpitlar gibi🤗 insaAllah ise yarar…
Gizembrsvn PelinleGunler hayırlısı olsun sizin için de hocam 🙏 avent emziği denedim ama ayakları bana değerken sallamamıştım tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim ☺️