Bebeğim 4.5 aylık hiç bi şekilde memeyi esirgemiyorum sürekli ağzında, göğüs şekline çok takıntılı bir insanda değilim südyenle halolur kafasındayım ama bunlar göbeğime değiyor artık 😂😂 emme süreci bitince biraz toparlarmı ? Yoyo gibi oldular 🤦🏻♀️ (Bebeme feda olsun orası ayrı )