Gozdekaya43 Herkese merhaba bebeğim 3 aylık yemek yerken veya yedikten sonra canı yanar gibi ağlamaya başlıyor gaz olduğunu düşünmüyorum başka ne olabilir bu durumu yaşayan var mı