anneyimben25 o modelini degil ama srcelik kullaniyorum. Bence sesi var. Bi de yeni kokusu var bizimkinde hala ne zaman gider bilmiyorum. Goya akilli sensoru vsr ama hic erken kapanmadi😁tozu filtrenin ksrnarlinda ve kapakta da oluyo nedense. Onun disinda isini yapiyo zten