Yunus_emre sizin yatağınız geniş ve alçak değil ama park beşikler alçak ve yanları fileli olduğu için çok zorlanıyor ben oğlumdan biliyorum yaşadım bunları son çare yer yatağı yaptım ona yerde ysttı hep,1 yaşına gelince de odasını ayırdım komple… kızım da doğduğundan beri psrk beşikte uyudu hep yanımda hiç yatırmadım ama ben oğlumda hemen pes ettim biraz daha dayansaydım kesin alışırdı