tatlismelegim Kızlar merhabalar bu sabah uyanınca ovulasyon testi yaptım ilk çizgi silik diğeri koyu olarak çift çizgi çıktı ardından gebelik testi yaptm o da negatif çıktı bu testle hamile olduğunu anlayan var mı acaba adetime bir hafta var
Ogulcan tatlismelegim ben ovulasyon testi ile örendim hamileliğimi canım 2 çizgi de koyu olması gerekiyor
Familyboy Hamile olabilirsiniz biri silik biri belirginse ertesi gün normal gebelik testiyle yapın test birde